.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمي: با ناطق نوري ديداري نداشته‌‏ام

رئيس دولت اصلاحات گفت: تا كنون هر كاري كه مخالفان عليه ما انجام داده‌‏اند، به نفع ما تمام شده است.

به گزارش خبرنگار "ايلنا" سيد محمد خاتمي درحاشيه دوازدهمين كنگره سازمان مجاهدين انقلاب در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار "ايلنا" كه از او در خصوص ديدارش با ناطق نوري سوال كرد، گفت: ما با آقاي ناطق دوست هستيم، ولي ديداري در خصوص تشكيل دولت وحدت ملي كه در رسانه‌‏ها بازتاب داشته، نداشته‌‏ايم.

وي همچنين درباره تهديد به رد صلاحيت خودش كه از سوي برخي گروه‌‏ها مطرح شده بود نيز، گفت: تهديدي در اين زمينه نمي‌‏بينم.

خاتمي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار" ايلنا" مبني بر اينكه ارزيابي شما از وضعيت فعلي خبرنگاران در جامعه چيست؟ با تبريك روز خبرنگار، اظهار داشت: يكي از كارهايي كه در اين كشور انجام شد، بسط حضور رسانه و خبرنگار مستقل و غير وابسته به قدرت در عرصه حيات اجتماعي بود.

وي با اشاره به گزارش انجمن صنفي روزنامه نگاران در خصوص وضعيت خبرنگاران و روزنامه نگاران، گفت: بر اساس گزارش انجمن صنفي روزنامه نگاران، بيش از چهار هزار نفر عضو انجمن هستند و در ايراني كه نياز به آگاهي دارد و مطبوعات نقش مهمي در آگاهي رساني و دفاع از آزادي و حقوق مردم در برابر حاكمان دارند، حضور شش هزار نفر نيروي مطبوعاتي يك دستاورد مهمي است.

خاتمي با مظلوم دانستن رسانه‌‏هاي مستقل، گفت: جوان عزيزي كه تمام زندگي خودش را براي اين كار گذاشته وقتي با تعطيلي رسانه رو به رو مي‌‏شود و مرجعي هم به آن رسيدگي نمي‌‏كند كه چرا به اين وضع دچار شده، نمي‌‏تواند زندگي خود را اداره كند.

رئيس دولت اصلاحات با مثبت ارزيابي كردن عملكرد انجمن صنفي روزنامه نگاران، تاكيد كرد: وجود انجمن صنفي روزنامه‌‏نگاران به عنوان يك تشكل غير سياسي براي رسيدگي به وضعيت صنفي اصحاب رسانه است و بايد اين انجمن تقويت شود.

وی خطاب به خبرنگاران نيز گفت: شما هم بايد بدانيد و هم بكوشيد كه ديگران بدانند. بالا رفتن آگاهي مردم و پذيرفتن مسووليت مهمترين شرط استقرار مردم سالاري در جامعه است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.